ayesha/aisha رضی الله عنہا

بکری کا قرآنی آیات کھا جانا

جب یہ ثابت ہو گیا کہ بکری کا قرآنی آیات کے کھانے والا قصہ درست نہیں تو  اس حدیث کا قرآنی آیت کے ساتھ ٹکرانے کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا کیونکہ کسی بھی دو چیزوں میں ٹکراؤ ثابت کرنے سے پہلے ان کا ثابت ہونا ضروری ہے۔

سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا نے اپنے سفر میں حوأب کے کتوں کے بھونکنے کی آوازیں سنیں پھر بھی واپس نہ ہوئیں

نبی کریم ﷺ نے ایک حدیث میں فرمایا تھا کہ تم (ازواج مطہرات ) میں سے کسی ایک پر حوأب کے کتے بھونکیں گے ۔ اس حدیث سے معلوم ہوتا ہے کہ سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا کو  جنگ جمل میں سیدنا علی رضی اللہ عنہ  کے خلاف نکلنے سے رسول اللہ ﷺ نے روکا تھا۔ اور سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا پھر بھی نکلیں۔

سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا کا کثرت سے معارضت کرنا

بعض لوگ سیدہ عائشہ کے حوالےسے یہ اعتراض کرتے ہیں کہ آپ نبی کریم ﷺ اور دیگر سے بہت زیادہ اعتراضات کرتی تھیں۔ اس قسم کے اعتراض کا بنیادی مقصد سیدہ عائشہ کی عدالت کو مشکوک بنانا ہے جبکہ یہ اعتراض جن دلائل کی بنیاد پر کیا جاتا ہے ان کی کوئی حقیقت نہیں

سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا کی بوقتِ نکاح عمر کیا تھی؟

نبی کریم  ﷺ نے سیدہ عائشہ سے مکہ میں  نكاح كيا جس وقت  سیدہ عائشہ کی عمر چھ سال تھی، مدینہ میں ہجرت کے پہلے سال رخصتی ہوئی اس وقت سیدہ عائشہ کی عمر نو سال تھی۔ ( صحیح بخاری:  5134، صحیح مسلم:  1422 )
اس حدیث پر اسنادی، عقلی اور تاریخى  لحاظ سے مختلف اعتراضات کیے جاتے ہیں،  ان  اعتراضات کی حقیقت پیشِ خدمت ہے۔

حضرت عائشہ سے كم عمرى ميں شادى مناسب نہیں!

حدیث میں ہے کہ نبی کریم ﷺ نے جب سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا سے نکاح کیا تو ان کی عمر چھ سال اور رخصتی کے وقت نو سال کی تھی۔  (صحیح بخاری : 5134 )  اس کم عمری میں عورت کے ساتھ شادی ظلم ہے کیونکہ وہ ابھی اس قابل ہی نہیں ہوئی۔

سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا کا اجنبیوں کے سامنے غسل  کیا!

 حدیث میں ہے کہ سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا نے  اجنبی مردوں کے سامنے غسل  کیا  (صحیح بخاری : 252)جبکہ سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا جیسی عظیم خاتون  کا ایسا کرنا ناممکن ہے۔